Belediye Başkanı Konya’dan Başsağlığı Mesajı
Acı haberi, Sarayköy Belediye Başkanı Mehmet Salih Konya duyurdu. Başkan Konya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Belediyemiz Kademe biriminde görev yapan kıymetli çalışma arkadaşımız Mehmet Ali Cengiz’in vefat haberini derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayım. Merhuma Allah’tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum. Mekânı cennet, ruhu şad olsun” ifadeleriyle üzüntüsünü dile getirdi.
Mehmet Ali Cengiz’e Veda
Uzun yıllardır Sarayköy Belediyesi bünyesinde hizmet veren Mehmet Ali Cengiz’in, çalışma arkadaşları ve ilçe halkı tarafından sevilen ve saygı duyulan bir kişilik olduğu biliniyordu. Vefat haberi, hem belediye personeli hem de Sarayköy halkı arasında büyük bir üzüntü yaratırken, Cengiz’in ani kaybı belediye kadrosunda derin bir boşluk bıraktı.
