Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
Sosyal Medya

Bir şahıs, önce güvenlik görevlisini sonra da doktoru bıçakladı

Şanlıurfa’nın merkez Eyyübiye ilçesinde, hastanede başhekim yardımcısı ile güvenlik görevlisine

Şanlıurfa’nın merkez Eyyübiye ilçesinde, hastanede başhekim yardımcısı ile güvenlik görevlisine bıçaklı saldırıda bulunan zanlı tutuklandı.

Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi Acil Servis’te dün öğleden sonra başhekim yardımcısı doktor İsmail A. ile tartışan İ.H.K’ye, güvenlik görevlisi Harun P. müdahale etmek istedi. Dışarı çıkan zanlı, yanında getirdiği bıçağı çıkarak güvenlik görevlisini boğazından bıçakladıktan sonra doktoru da boğazından yaraladı.

İlk müdahaleleri Balıklıgöl Devlet Hastanesinde yapılan yaralılar, ambulanslarla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. Burada tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, saldırgan ise polis ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan İ.H.K, sevk edildiği mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Yaşanan saldırı anları hastanenin güvenlik kamerasına yansımıştı.